Orders en Bezorging
Orders en Bezorging
Wat zijn de levertijden en kosten?
Leveringstermijn
Bestellingen arriveren doorgaans binnen 2-3 werkdagen nadat je de orderbevestiging hebt ontvangen. Houd er rekening mee dat de levertijden kunnen variëren op basis van de vervoerder en de ophaalschema's.
Verzendkosten
Kennisgeving van vertragingen
*Ondanks onze inspanningen kunnen onverwachte volumevertragingen bij onze vervoerders of zelfs extreme weersomstandigheden de geschatte levertijden beïnvloeden. We doen ons best om je op de hoogte te stellen van eventuele verdere vertragingen. Deze pagina kan mogelijk worden gewijzigd.
Bestellingen arriveren doorgaans binnen 2-3 werkdagen nadat je de orderbevestiging hebt ontvangen. Houd er rekening mee dat de levertijden kunnen variëren op basis van de vervoerder en de ophaalschema's.
Verzendkosten
- Standaard verzending: €3,95 en zijn gratis bij bestellingen van €50 en hoger.
- UPS express: €12,95 (1-2 werkdagen)
Kennisgeving van vertragingen
*Ondanks onze inspanningen kunnen onverwachte volumevertragingen bij onze vervoerders of zelfs extreme weersomstandigheden de geschatte levertijden beïnvloeden. We doen ons best om je op de hoogte te stellen van eventuele verdere vertragingen. Deze pagina kan mogelijk worden gewijzigd.
Welke bezorgmogelijkheden heb ik?
Carrier-opties
*Houd er rekening mee dat je voor je bezorging geen andere vervoerder kunt kiezen.
Opties voor bezorglocaties
*Houd er rekening mee dat niet alle winkels afhaaldiensten aanbieden.
- Standaard levering: Bpost
- Expresslevering: UPS
*Houd er rekening mee dat je voor je bezorging geen andere vervoerder kunt kiezen.
Opties voor bezorglocaties
- Je huisadres of een ander adres naar keuze
- Een ophaalpunt van de vervoerder
- Een winkel bij jou in de buurt
*Houd er rekening mee dat niet alle winkels afhaaldiensten aanbieden.
Kan ik mijn bestelgegevens wijzigen?
Helaas kunnen we je bestelgegevens niet wijzigen. Als je een fout hebt gemaakt, geen zorgen. Je kunt:
- De bestelling proberen te annuleren
- Het pakket bij aankomst weigeren - Het kosteloos naar ons terugsturen.
Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling mis?
Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, of als je een deel van je bestelling mist, neem dan contact met ons op . Ons klantenserviceteam helpt je graag verder.
Geannuleerde bestellingen
Hoe je jouw bestelling kunt annuleren Als je een account hebt
Zo kun je jouw bestelling binnen 30 minuten na aankoop annuleren:
Als je als gast hebt besteld
Wij kunnen proberen je bestelling voor je te annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op (binnen 15 minuten na het plaatsen van de bestelling), zodat ons klantenserviceteam het probleem verder kan oplossen.
Als je te laat bent met het annuleren van je bestelling, of als de bestelling sneller is verwerkt dan het opgegeven tijdsbestek, hoef je je geen zorgen te maken. Je kunt het pakket altijd bij aankomst weigeren of later kosteloos aan ons retourneren.
Uitzonderingen: Bestellingen met een cadeaubon kunnen niet worden geannuleerd.
Zo kun je jouw bestelling binnen 30 minuten na aankoop annuleren:
- Bezoek de bestelpagina in Mijn Account
- Zolang annuleren mogelijk is, vind je hier de knop 'Bestelling annuleren'
- Zodra je hierop klikt en de actie bevestigt, wordt de bestelling geannuleerd
Als je als gast hebt besteld
Wij kunnen proberen je bestelling voor je te annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op (binnen 15 minuten na het plaatsen van de bestelling), zodat ons klantenserviceteam het probleem verder kan oplossen.
Als je te laat bent met het annuleren van je bestelling, of als de bestelling sneller is verwerkt dan het opgegeven tijdsbestek, hoef je je geen zorgen te maken. Je kunt het pakket altijd bij aankomst weigeren of later kosteloos aan ons retourneren.
Uitzonderingen: Bestellingen met een cadeaubon kunnen niet worden geannuleerd.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
We sturen je altijd een e-mail om je te laten weten waarom je bestelling (gedeeltelijk) is geannuleerd. Meestal is dat een van de volgende redenen:
Als het probleem onopgelost blijft, neem dan contact met ons op zodat onze klantenservice je verder kan helpen.
- Je producten waren niet op voorraad op het moment van verzending. Als dit het geval is, krijg je je geld terug.
- Er is iets misgegaan bij het controleren van je factuur- en/of verzendgegevens Probeer een stap terug te gaan in het betalingsproces op de website om je gegevens te controleren. Als alles klopt, kun je het beste contact opnemen met je bank om te zien of zij je verder kunnen helpen. Als het probleem bij de verzending ligt, controleer dan je adresgegevens en zorg ervoor dat het adres zich in hetzelfde land bevindt als de website waar je hebt besteld.
- Er is een dubbele bestelling Controleer de oorspronkelijke bestelling. Het kan zijn dat deze al bevestigd en/of verzonden is.
Als het probleem onopgelost blijft, neem dan contact met ons op zodat onze klantenservice je verder kan helpen.
Wat moet ik doen als mijn bestelling op het verkeerde adres is afgeleverd?
Als je bestelling op het verkeerde adres is afgeleverd, kun je de afleverlocatie terugvinden onder de bezorgstatus in je account of de traceerlink raadplegen in de verzendbevestiging. Als de bestelling nog niet is afgeleverd, kun je contact opnemen met de vervoerder om te zien of zij je kunnen helpen het afleveradres te wijzigen.
Als het pakket op het afleveradres is geweigerd, wordt de bestelling teruggestuurd naar ons magazijn. Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je binnen 10 tot 14 dagen je geld terug.
Indien je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen . Eén van onze servicemedewerkers helpt je verder.
Als het pakket op het afleveradres is geweigerd, wordt de bestelling teruggestuurd naar ons magazijn. Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je binnen 10 tot 14 dagen je geld terug.
Indien je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen . Eén van onze servicemedewerkers helpt je verder.
Welke e-mails ontvang ik over mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling sturen we je een paar e-mails om je op de hoogte te houden van de status ervan.*
E-mails over bestelling en levering
E-mails over retourneren en annuleren
*Soms belanden deze e-mails in spam, dus check je spambox of voeg ons toe aan je spamuitzonderingen.
E-mails over bestelling en levering
- Een orderbevestiging om je te laten weten dat we je bestelling hebben ontvangen.
- Een verzendbevestiging om je te laten weten dat we je bestelling hebben verwerkt. Deze e-mail bevat een trackingnummer dat binnen 24-48 uur actief wordt.
- Je ontvangt ook een e-mail met de factuur van je bestelling.
E-mails over retourneren en annuleren
- De retourbevestigingsmail om je te laten weten dat we je geretourneerde bestelling hebben ontvangen en dat onze magazijnmedewerkers tevreden zijn met de status ervan. Het betekent ook dat we het terugbetalingsproces hebben gestart.
- Indien nodig, bevestigt de annuleringsmail dat je bestelling is geannuleerd.
*Soms belanden deze e-mails in spam, dus check je spambox of voeg ons toe aan je spamuitzonderingen.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?
Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op . Ons klantenserviceteam helpt je graag verder.
Mijn pakket is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen
Staat de status van je bestelling op 'bezorgd', maar heb je niets ontvangen:
Indien je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen . Een medewerker zal je verder helpen.
- Vraag bij je buren of ze het hebben ontvangen
- Controleer of de vervoerder een briefje met instructies heeft achtergelaten
Indien je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen . Een medewerker zal je verder helpen.
Mislukte afleverpoging
Als de afleverpoging mislukt, doet de vervoerder meestal een van de volgende dingen:
Houd er rekening mee dat de vervoerder een notitie achterlaat over de aangeboden oplossing.
- Hij probeert het op een later tijdstip nog eens
- Hij probeert het bij een van je buren achter te laten
- Hij laat het pakket achter op een afhaallocatie
Houd er rekening mee dat de vervoerder een notitie achterlaat over de aangeboden oplossing.
Waar is mijn bestelling?
Een bestelling volgen die met een account is geplaatst
Volgen van bestellingen die als gast zijn geplaatst
Als je de bestelling als gast hebt geplaatst, kun je hier de meest actuele status van je bestelling bekijken.
Je vindt deze pagina ook in de voettekst van onze website.
- Navigeer naar ‘Bestellingen’ in het Mijn Account-menu
- Klik op 'Bestelling bekijken'
- Controleer de bestelstatus
- Als de bestelling is verzonden, verschijnt er een knop 'Bestelling volgen' die je naar de website van de vervoerder brengt.
Volgen van bestellingen die als gast zijn geplaatst
Als je de bestelling als gast hebt geplaatst, kun je hier de meest actuele status van je bestelling bekijken.
Je vindt deze pagina ook in de voettekst van onze website.