Page header&quickjump links

HOW TO RETURN

1. MET DE POST RETOURNEREN

Leg de artikelen die je wilt terugsturen in de verzenddoos. Plak het meegeleverde retouretiket op de doos en verwijder of bedek het originele verzendetiket. Als je geen retouretiket hebt, helpt onze klantenservice je graag verder.

Als je bestelling bezorgd werd door UPS, breng het dan naar een UPS Acces Point of ga naar UPS.com voor een afspraak om het thuis te laten ophalen.

Om er zeker van te zijn dat je bestelling goed aankomt, raden we je aan om het verzendbewijs te bewaren. Houd er rekening mee dat jij verantwoordelijk bent voor de retourzending totdat wij het pakket ontvangen hebben. Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra we je retourzending verwerkt hebben. Je ontvangt je geld terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt voor de aankoop. Afhankelijk van je bank duurt dat 10-14 dagen.

RETOURENBELEID

Alle producten die zijn gekocht op de Website mogen op eigen risico worden geretourneerd binnen het volgende tijdsbestek. U dient ons uw intentie om te retourneren binnen 60 dagen nadat het product in uw bezit is gekomen (of in het bezit van een derde partij anders dan de vervoerder en aangegeven door u), bekend te maken. Klik hier voor meer informatie.

Slips, boxershorts en onderbroeken mogen alleen ongeopend in de originele verpakking, ongedragen en in de originele staat worden geretourneerd, met alle labels intact.

Zwemkleding en parfum mogen niet worden geretourneerd tenzij in de originele verzegelde verpakking.

Geretourneerde producten moeten geretourneerd worden in dezelfde staat als waarin ze verzonden zijn en moeten het oorspronkelijke label bevatten. We accepteren en restitueren geen onvolledige producten die gedragen of gewassen zijn.

Als de staat van een product door intensiever gebruik verslechterd is, behouden we ons het recht voor het product terug te sturen naar de afzender.

Producten die u online gekocht hebt, kunnen niet geretourneerd worden in Calvin Klein-winkels in uw buurt en omgekeerd.

Verstuur geen retouren van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket, zodat u uw restitutie zo snel mogelijk ontvangt. Iedere bestelling die u wilt retourneren dient apart te worden verpakt, voor een snelle en soepele retourenverwerking.

Controleer ook uw wettelijke rechten wat het retourneren van goederen betreft in onze Algemene Voorwaarden.

RESTITUTIES

Als u uw bestelling intrekt overeenkomstig de instructies hier, restitueren we zonder onnodige vertraging en in elk geval binnen 14 dagen vanaf de dag waarop we op de hoogte zijn gebracht van uw beslissing om producten te retourneren alle van u ontvangen betalingen, inclusief de kosten voor standaard bezorging en eventuele administratiekosten. We kunnen de restitutie echter achterhouden totdat we de geretourneerde producten ontvangen hebben of totdat u bewijs verstrekt hebt dat de producten teruggestuurd zijn, indien dat eerder is. Nadat uw geretourneerde producten in ons magazijn gecontroleerd en geïnspecteerd zijn, ontvangt u per e-mail een restitutiemelding. Uw restitutie wordt terugbetaald op dezelfde kaart of rekening die gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling.

In de meeste gevallen ontvangt u na 8-10 werkdagen de restitutie op uw bankrekening, nadat u uw retourbevestigingsmail hebt ontvangen. Deze termijn is volledig afhankelijk van het beleid van uw creditcardmaatschappij. U kunt de status van uw restitutie altijd online controleren of door contact op te nemen met uw creditcardmaatschappij.

Krediet voor geschenkretouren zal worden uitgegeven aan de originele aankoper.

U krijgt de volledige verzendkosten terug indien de volledige bestelling is geretourneerd.
Bij gedeeltelijke retouren worden de verzendkosten niet gerestitueerd, tenzij de artikelen worden geretourneerd vanwege een productiefout of verzendingsfout.
Als dit het geval is, zal de restitutie van de verzendkosten het percentage van de geretourneerde artikelen weerspiegelen (m.a.w. als één van de drie artikelen wordt geretourneerd, wordt alleen 1/3 van de verzendkosten gerestitueerd).
Om een volledige restitutie te krijgen is het van belang dat we de producten in dezelfde staat ontvangen als zij werden verzonden. Het geretourneerde product dient compleet, ongedragen, ongewassen en met alle productlabels intact te zijn.

RUILEN

Wij bieden momenteel geen ruilservice.

U kunt een product waarmee u niet tevreden bent altijd retourneren.

Zodra uw geretourneerde pakket in ons magazijn arriveert, zal er een e-mailmelding worden aangemaakt en uw restitutie zal worden verwerkt.

Als u een ander product, kleur of maat wilt, plaats dan een nieuwe bestelling.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

+ Krijg 10% korting op je volgende bestelling