Retourneren en terugbetaling
Producten retoruneren, ons retourbeleid en informatie over terugbetalingen.
Je kunt een bestelling (of een deel daarvan) retourneren met het retourlabel dat je in de doos vindt. Plaats de artikelen indien mogelijk in de originele doos en bevestig het retourlabel. Je kunt het pakket afgeven bij een pakketpunt bij jou in de buurt.
Om fouten bij het scannen van je retourzending te voorkomen, verzoeken we je alleen artikelen terug te sturen die bij de bestelling horen waarvoor het retouretiket is. Als je artikelen uit meerdere bestellingen wilt retourneren, zorg er dan voor dat je voor elke bestelling het juiste retouretiket gebruikt.
HOE TE RETOURNEREN VIA DE POST
Doe de artikelen die je wilt retourneren in de verzenddoos. Plak het retourlabel dat je bij je bestelling hebt ontvangen op het pakket en zorg ervoor dat je het originele verzendlabel verwijdert of afdekt. Als je het retourlabel niet hebt, helpt onze Klantenservice je graag.
Als het pakket met standaardlevering is geleverd, geef het dan af bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Als het pakket met UPS is geleverd, geef het dan af bij een UPS Access Point of kijk op UPS.com om ophalen aan huis te regelen.
Om er zeker van te zijn dat het pakket ons veilig bereikt, raden we je aan een verzendbewijs te vragen als dat wordt aangeboden. Vergeet niet dat jij verantwoordelijk bent voor de retourzending totdat het pakket ons bereikt. Je ontvangt een e-mailbericht zodra we je retourzending hebben verwerkt. Je ontvangt de terugbetaling via dezelfde betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt binnen 10 tot 14 dagen, afhankelijk van je bank.
RETOURBELEID
Je online bestelling kun je binnen 60 dagen retourneren. We gaan uit van de datum op je kassabon.
Voor alle artikelen geldt: we kunnen ze alleen terugnemen als ze in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin ze zijn verzonden en hun originele labels hebben. Parfums en make-up mogen alleen in de originele verzegelde verpakking worden geretourneerd en cadeaubonnen nemen we niet terug. Er is een selectie van artikelen die alleen geretourneerd kunnen worden als ze ook ongeopend, nog in de originele verpakking en ongedragen zijn. Dit geldt voor:
- Slips
- Boxers
- Zwemkleding
Onvolledige retourzendingen of artikelen die gedragen of gewassen zijn, worden niet geaccepteerd. Als stukken door veelvuldig gebruik verslechterd zijn, kan het gebeuren dat we ze terugsturen. Om fouten bij het scannen van je retourzendingen te voorkomen, moeten de artikelen overeenkomen met het retourlabel. Als je artikelen uit meerdere bestellingen hebt die je terug wilt sturen, zorg er dan voor dat je voor elke retourzending het juiste etiket gebruikt en ze apart verpakt.
Iedere bestelling die ons magazijn verlaat, is nauwkeurig nagelopen.
Ontvangt u een beschadigd pakket, dan willen we u vriendelijk vragen contact op te nemen met ons klantenserviceteam:
Controleer, voordat u het pakket aanneemt, de doos en de inhoud op mogelijke schade die veroorzaakt kan zijn tijdens het transport.
Het is normaal dat de doos enigszins gebruikt oogt, maar als de schade aanzienlijk is, vragen we u vriendelijk om het volgende te doen:
- Neem bij beperkte schade het pakket aan, maar maak op het ontvangstbewijs melding van de schade, schrijf hier de datum bij en onderteken deze.
- Als de doos er ernstig beschadigd uitziet, kunt u de bestelling weigeren. Neem in dit geval onmiddellijk contact met ons op.
Als u contact opneemt met ons klantenserviceteam, houd dan uw bestelnummer, artikelnummer, trackingnummer (al deze gegevens staan in de e-mail met de verzendbevestiging) en uw e-mailadres en telefoonnummer bij de hand.
We zullen ons best doen om uw aankoopbedrag terug te betalen zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen.
Uw bestelling zal worden geannuleerd zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
Als u schade ziet nadat u uw pakket hebt aangenomen, kunt u het pakket terugsturen met de bijgevoegde retourstickers van de bezorgdienst. Klik hier voor meer informatie over retourneren.
In totaal kan het vanaf het moment dat uw pakket naar ons magazijn is gestuurd tot 15 werkdagen duren voordat een terugbetaling op uw bankrekening verschijnt. Neem contact met ons op als uw restitutie dan nog niet zichtbaar is. Onze klantenservicemedewerker helpt u graag verder.
Het duurt gewoonlijk tot 5 werkdagen voor een retour ons magazijn bereikt. Bij binnenkomst wordt uw pakket gescand en de terugbetaling automatisch in gang gezet.
Na het scannen van een geretourneerd artikel duurt het 8 tot 10 werkdagen voordat de terugbetaling op uw bankrekening staat. We gebruiken de betaalmethode die u hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
Voor de meest recente updates over uw terugbetaling kunt u het beste direct uw bankrekening checken. Bij betaling met een creditcard is er niets afgeschreven of wordt het gereserveerde bedrag teruggeboekt naar uw bankrekening.
Als u de gehele bestelling retourneert, betalen we u alles terug. Als de order gedeeltelijk wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet terugbetaald.
Op dit moment is ruilen niet mogelijk. Als u een artikel in een andere kleur of een andere maat wilt, is het het handigste om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ieder artikel kan binnen 60 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Het duurt doorgaans enkele dagen voordat een retour in ons magazijn aankomt. Zodra deze binnen is, ontvangt u per e-mail een bevestiging en wordt het aankoopbedrag binnen 15 werkdagen teruggestort.
U kunt uw online bestelling binnen 60 dagen retourneren, waarbij de datum op uw factuur geldt als begindatum.
Voor alle artikelen geldt dat we ze alleen kunnen terugnemen als ze in dezelfde staat zijn als bij verzending, met alle kaartjes eraan. Parfums en make-up mogen enkel worden geretourneerd in de oorspronkelijke verzegelde verpakking, en cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd. Sommige artikelen kunnen alleen ongeopend geretourneerd worden, in de oorspronkelijke verpakking en ongedragen. Dit geldt voor:
- Slips en strings
- Boxershorts
- Zwemkleding
Incomplete retouren of artikelen die zijn gedragen of gewassen kunnen wij niet terugnemen. Als de kwaliteit van artikelen achteruit is gegaan door veelvuldig gebruik, kan het gebeuren dat we ze naar u terugsturen. Om fouten te voorkomen bij het scannen van uw retour moeten de artikelen op het retourlabel staan. Retourneert u artikelen uit meerdere bestellingen, gebruik dan voor iedere retourzending het juiste label en verpak ze apart van elkaar.
Als u uw retourlabel al gebruikt hebt voor een deelretour, of als het label ontbreekt, neem dan contact met ons op zodat onze klantenservicemedewerker u een extra label kan toesturen.