Retourneren en terugbetaling
Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?
U kunt uw online bestelling binnen 120 dagen retourneren, waarbij de datum op uw factuur geldt als begindatum.
Voor alle artikelen geldt dat we ze alleen kunnen terugnemen als ze in dezelfde staat zijn als bij verzending, met alle kaartjes eraan. Parfums en make-up mogen enkel worden geretourneerd in de oorspronkelijke verzegelde verpakking, en cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd. Sommige artikelen kunnen alleen ongeopend geretourneerd worden, in de oorspronkelijke verpakking en ongedragen. Dit geldt voor:
- Slips en strings
- Boxershorts
- Zwemkleding
Incomplete retouren of artikelen die zijn gedragen of gewassen kunnen wij niet terugnemen. Als de kwaliteit van artikelen achteruit is gegaan door veelvuldig gebruik, kan het gebeuren dat we ze naar u terugsturen. Om fouten te voorkomen bij het scannen van uw retour moeten de artikelen op het retourlabel staan. Retourneert u artikelen uit meerdere bestellingen, gebruik dan voor iedere retourzending het juiste label en verpak ze apart van elkaar.
Wat kan ik doen als mijn pakket bij ontvangst beschadigd is?
Iedere bestelling die ons magazijn verlaat, is nauwkeurig nagelopen.
Ontvangt u een beschadigd pakket, dan willen we u vriendelijk vragen contact op te nemen met ons klantenserviceteam:
Controleer, voordat u het pakket aanneemt, de doos en de inhoud op mogelijke schade die veroorzaakt kan zijn tijdens het transport.
Het is normaal dat de doos enigszins gebruikt oogt, maar als de schade aanzienlijk is, vragen we u vriendelijk om het volgende te doen:- Neem bij beperkte schade het pakket aan, maar maak op het ontvangstbewijs melding van de schade, schrijf hier de datum bij en onderteken deze.
- Als de doos er ernstig beschadigd uitziet, kunt u de bestelling weigeren. Neem in dit geval onmiddellijk contact met ons op.
Als u contact opneemt met ons klantenserviceteam, houd dan uw bestelnummer, artikelnummer, trackingnummer (al deze gegevens staan in de e-mail met de verzendbevestiging) en uw e-mailadres en telefoonnummer bij de hand.
We zullen ons best doen om uw aankoopbedrag terug te betalen zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen.
Uw bestelling zal worden geannuleerd zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.Als u schade ziet nadat u uw pakket hebt aangenomen, kunt u het pakket terugsturen met de bijgevoegde retourstickers van de bezorgdienst. Klik hier voor meer informatie over retourneren.
Wat kan ik doen als ik mijn terugbetaling nog niet heb ontvangen?
In totaal kan het vanaf het moment dat uw pakket naar ons magazijn is gestuurd tot 15 werkdagen duren voordat een terugbetaling op uw bankrekening verschijnt. Neem contact met ons op als uw restitutie dan nog niet zichtbaar is. Onze klantenservicemedewerker helpt u graag verder.
Wat is het retourbeleid?
U kunt uw online bestelling binnen 120 dagen retourneren, waarbij de datum op uw factuur als begindatum geldt.
Voor alle artikelen geldt dat we ze alleen kunnen terugnemen als ze in dezelfde staat zijn als bij verzending, met alle kaartjes eraan. Parfums en make-up mogen alleen worden geretourneerd in de oorspronkelijke verzegelde verpakking, en cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd. Sommige artikelen kunnen alleen ongeopend geretourneerd worden, in de oorspronkelijke verpakking en ongedragen. Dit geldt voor:
- Slips en strings
- Boxershorts
- Zwemkleding
Incomplete retouren of artikelen die zijn gedragen of gewassen kunnen wij niet terugnemen. Als de kwaliteit van artikelen achteruit is gegaan door veelvuldig gebruik, kan het gebeuren dat we ze naar u terugsturen. Om fouten te voorkomen bij het scannen van uw retour moeten de artikelen op het retourlabel staan. Retourneert u artikelen uit meerdere bestellingen, gebruik dan voor iedere retourzending het juiste label en verpak ze apart van elkaar
Wanneer ontvang ik een terugbetaling nadat ik een artikel/bestelling heb geretourneerd?
Het duurt gewoonlijk tot 5 werkdagen voor een retour ons magazijn bereikt. Bij binnenkomst wordt uw pakket gescand en de terugbetaling automatisch in gang gezet.
Na het scannen van een geretourneerd artikel duurt het 8 tot 10 werkdagen voordat de terugbetaling op uw bankrekening staat. We gebruiken de betaalmethode die u hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
Voor de meest recente updates over uw terugbetaling kunt u het beste direct uw bankrekening checken. Bij betaling met een creditcard is er niets afgeschreven of wordt het gereserveerde bedrag teruggeboekt naar uw bankrekening.Krijg ik, als ik mijn bestelling retourneer, de verzendkosten terug?
Als u de gehele bestelling retourneert, betalen we u alles terug. Bij een deelretour weerspiegelt het terugbetaalde bedrag aan verzendkosten het percentage van de teruggestuurde artikelen (bijv. als één van drie artikelen wordt geretourneerd, wordt een derde van de verzendkosten terugbetaald). Tenzij de artikelen natuurlijk worden geretourneerd vanwege een fabrieksfout of een verzendfout.
Kan ik mijn artikelen ruilen?
Op dit moment is ruilen niet mogelijk. Als u een artikel in een andere kleur of een andere maat wilt, is het het handigste om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ieder artikel kan binnen 120 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Het duurt doorgaans enkele dagen voordat een retour in ons magazijn aankomt. Zodra deze binnen is, ontvangt u per e-mail een bevestiging en wordt het aankoopbedrag binnen 15 werkdagen teruggestort.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
U kunt een bestelling (of deel van een bestelling) retourneren met het retourlabel in de doos. Verpak de artikelen indien mogelijk in de originele verzenddoos en plak het retourlabel erop. U kunt het pakket dan naar een pakketpunt in de buurt brengen.
Om fouten te voorkomen bij het scannen van uw retour is het belangrijk dat u alleen artikelen retourneert die horen bij het retourlabel. Als u artikelen uit meerdere bestellingen wilt retourneren, gebruik dan voor iedere retourzending een apart label.
RETOURNEREN PER POST
Leg het artikel/de artikelen die u wilt terugsturen in de verzenddoos. Plak het retourlabel dat u bij uw bestelling hebt ontvangen op het pakket, en verwijder of bedek het oorspronkelijke bezorglabel. Heeft u geen retourlabel, dan kan onze klantenservice u daaraan helpen.
Geef je retourzending af bij het dichtstbijzijnde postkantoor als je bestelling bezorgd werd door Bpost. Als je bestelling bezorgd werd door UPS, breng het dan naar een UPS Access Point of go naar UPS.com voor een afspraak om het thuis te laten ophalen.
Om er zeker van te zijn dat uw retourzending in goede orde bij ons aankomt, raden we aan om indien mogelijk een verzendbewijs te vragen. Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de retourzending totdat het pakket bij ons binnen is. U ontvangt een e-mailbevestiging zodra we uw retour hebben verwerkt. De terugbetaling ontvangt u via de door u gebruikte betaalmethode. Dat kan 10 tot 14 dagen duren afhankelijk van uw bank.
Wat kan ik doen als mijn retourlabel kwijt ben of al gebruikt heb?
Als u uw retourlabel al gebruikt hebt voor een deelretour, of als het label ontbreekt, neem dan contact met ons op zodat onze klantenservicemedewerker u een extra label kan toesturen.
Meer hulp nodig?
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zondag 8u tot 20u