Page header&quickjump links

E-MAILS OVER UW BESTELLING

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u e-mailupdates over de status van uw bestelling. Om ervoor te zorgen dat u onze e-mails blijft ontvangen, raden we u aan ons e-mailadres toe te voegen aan de uitzonderingenlijst van uw spamfilter of aan uw e-mailadresboek (zie uw e-mailprogramma voor het beheren van inkomende e-mail). Houd deze e-mails toegankelijk voor uw administratie. Hieronder staan voorbeelden van e-mails die u kunt ontvangen:

  • Bestellingsbevestiging. Deze e-mail bevestigt dat we uw bestelling hebben ontvangen. De e-mail bevat het nummer van uw bestelling en de factuur- en verzendadressen die u hebt geselecteerd.
  • Verzendingsbevestiging. Deze e-mail bevestigt dat we uw bestelling (of deel daarvan) vanuit ons magazijn hebben verstuurd. De e-mail bevat een link om uw zending te volgen. Het moment waarop uw bestelling wordt bezorgd, is afhankelijk van de gekozen verzendmethode en uw locatie.
  • Retourbevestiging. Deze e-mail bevestigt dat uw geretourneerde bestelling is ontvangen en gecontroleerd door onze magazijnmedewerkers. Uw terugbetaling is verwerkt.
  • Annulering bestelling. Deze e-mail bevestigt dat uw bestelling is geannuleerd. U kunt deze e-mail ontvangen als u zelf hebt verzocht om de bestelling te annuleren, als de inhoud van uw bestelling volledig is uitverkocht of als we uw bestelling om een andere reden niet kunnen versturen.

ORDERSTATUS

De status van uw bestelling is gemakkelijk te vinden.

  • Controleer uw e-mail. Tijdens het betalen dient u een e-mailadres in te voeren, zodat u e-mails kunt ontvangen over de status van uw bestelling. Klik hier voor meer informatie over de e-mails die u kunt ontvangen.
  • Bezoek de website. U kunt de status van uw bestelling controleren door naar mijn account te gaan als u een geregistreerde klant bent of door hier te klikken als u de bestelling als gast geplaatst hebt. Dit is de gemakkelijkste en snelste manier om actuele informatie te krijgen over uw bestelling. Opmerking: Het kan tot een uur na het indienen van uw bestelling duren voordat de informatie van uw bestelling in uw bestelgeschiedenis verschijnt. Als u op mijn account klikt, wordt u gevraagd u aan te melden met uw e-mailadres en wachtwoord. Nadat u bent aangemeld, geeft uw bestelgeschiedenis u gedetailleerde informatie over uw huidige (en eerdere) bestellingen.
  • Neem contact met ons op. Als u nog meer vragen hebt over uw bestelling, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

ORDERSTATUS WOORDENLIJST

In mijn account kunt u de voortgang van uw bestelling controleren aan de hand van onderstaande statussen:

  • Bestelling ontvangen en klaar voor verwerking. De bestelling is ingediend en wordt zo snel mogelijk verwerkt.
  • Betaling goedgekeurd. De autorisatie van de betaling is voltooid. De bestelling wordt weldra verstuurd. 
  • Bestelling verzonden. De bestelling heeft ons magazijn verlaten.
  • Bestelling voltooid. De bestelling is bezorgd.

ANNULERINGEN

Bestellingen of onderdelen van een bestelling kunnen om verschillende redenen door ons systeem worden geannuleerd. Mogelijke redenen zijn:

  • Artikel(en) niet beschikbaar
  • Problemen met het verwerken van uw betalingsgegevens
  • Onmogelijkheid om naar het opgegeven adres te verzenden
  • Bestaan van een dubbele bestelling

 

Als uw bestelling geannuleerd is, ontvangt u een e-mailbericht waarin de reden voor de annulering wordt uitgelegd. Geannuleerde artikelen worden niet in rekening gebracht. Een bestelling die geannuleerd is, kan niet opnieuw verwerkt worden en moet opnieuw geplaatst worden op onze website. Als u artikelen wilt kopen die vergelijkbaar zijn met de artikelen die niet beschikbaar zijn, neem dan contact met ons op door hier te klikken.


Om ervoor te zorgen dat u onze e-mails blijft ontvangen, raden we u aan ons e-mailadres toe te voegen aan de uitzonderingenlijst van uw spamfilter of aan uw e-mailadresboek (zie uw e-mailprogramma voor het beheren van inkomende e-mail).

We kunnen uw bestelling* niet wijzigen (product, maat, kleur of adressen) nadat deze is geplaatst. Doordat ons systeem is ontworpen om bestellingen direct te verwerken en verzenden, kunt u na ontvangst van uw bestelling eventuele artikelen die u niet wilt, aan ons retourneren door onze retourinstructies te volgen. 

HOE KUNT U EEN BESTELLING PLAATSEN

Winkelen op calvinklein.com gaat gemakkelijk en snel.

  1. Laat u inspireren door onze collectie te bekijken of gebruik ons zoekveld om uw favoriete producten te zoeken op naam of modelnummer.
  2. Als u de gezochte producten hebt gevonden en de gewenste maat en kleur hebt gekozen, voegt u uw producten toe aan uw winkelmand.
  3. Wanneer u klaar bent, hoeft u alleen op Verder met betalen te klikken om uw bestelling af te ronden. Als u een actiecode hebt, kunt u die op de betaalpagina in het betreffende vak invoeren. U kunt naar keuze betalen als geregistreerde gebruiker (indien u een account hebt of wilt aanmaken) of als gast (in dat geval moet u al uw gegevens handmatig invoeren).
  4. Vervolgens kiest u uw verzendmethode en voert u uw bezorgadres in.
  5. Kies uw betalingsmethode en voer uw betalingsgegevens in.
  6. Controleer uw gegevens en voltooi uw bestelling. U ziet nu op het scherm een bevestiging van de bestelling die u zojuist hebt geplaatst. Korte tijd later ontvangt u ook een bevestigingsmail van uw bestelling.

WINKELMAND

Als u winkelt op calvinklein.com en een artikel in uw winkelmand plaatst, wordt het bewaard zodat u het kunt kopen. Artikelen in uw winkelmand blijven bewaard tot ze gekocht, verwijderd of uitverkocht zijn. 
Uw opties in de winkelmand:

  • Bekijk uw bestelling. Bekijk de details van uw bestelling voordat u verdergaat met de beveiligde betaling.
  • Pas bestelhoeveelheid aan. Als u de bestelhoeveelheid van een artikel in uw mand wilt bijwerken, kiest u naast het artikel het gewenste aantal en klikt u op 'Mand bijwerken'.
  • Verwijder een artikel uit uw winkelmand. Selecteer het artikel en klik op 'Verwijderen' of zet de bestelhoeveelheid op nul en klik op 'Mand bijwerken'.
  • Verder winkelen. Als u verder wilt winkelen nadat u uw winkelmand bekeken hebt, klikt u op 'Verder winkelen'. Producten in uw winkelmand blijven bewaard tot ze gekocht, verwijderd of uitverkocht zijn. U kunt op elk gewenst moment teruggaan naar uw winkelmand door boven aan elke willekeurige pagina op 'Mijn mand' te klikken.
  • Ga door naar beveiligd betalen. Als u klaar bent met winkelen en uw bestelling wilt plaatsen, klikt u op 'Verder gaan met betalen'. Onze betaalprocedure is snel, gemakkelijk en veilig. Meer informatie over onze Garantie veilig winkelen.

ARTIKELBESCHIKBAARHEID

Alle producten op onze website zijn in het algemeen beschikbaar voor verkoop en klaar om verzonden te worden. In de uitzonderlijke situatie waarin twee klanten het laatst beschikbare exemplaar van een product tegelijk in hun winkelmand plaatsen, kan een van de klanten bij het betalen of later in de bevestigingsmail voor de verzending het bericht krijgen dat het product niet op voorraad is.

De meeste bestellingen worden verwerkt zodra de online aankoop is afgerond. Producten worden verzonden nadat is vastgesteld dat ze op voorraad zijn, uw betaling is goedgekeurd en de opgegeven factuur- en verzendadressen zijn gecontroleerd.

GARANTIES

HORLOGES

Uw Calvin Klein®-horloge wordt door CK Watch & Jewelry Co. Ltd. (CK Watch) gegarandeerd gedurende een periode van vierentwintig (24) maanden vanaf de aankoopdatum volgens de algemene voorwaarden van deze garantie. De internationale Calvin Klein®-garantie dekt materiaal- en productiedefecten die bestonden op het moment van levering van het gekochte Calvin Klein®-horloge ('defecten'). De garantie is alleen geldig indien het garantiecertificaat gedateerd, volledig en correct ingevuld en door een officiële CALVIN KLEIN®-dealer gestempeld is ('geldig garantiecertificaat').

 Gedurende de garantieperiode en op vertoon van het geldige garantiecertificaat hebt u recht op gratis herstel van alle eventuele defecten. Indien de normale gebruiksomstandigheden van uw Calvin Klein®-horloge niet door een reparatie hersteld kunnen worden, garandeert CK Watch de volledige restitutie of vervanging door een Calvin Klein®-horloge met dezelfde of vergelijkbare kenmerken. De garantie op het vervangende horloge eindigt vierentwintig (24) maanden na de aankoopdatum van het vervangen horloge.

 Deze fabrieksgarantie geldt niet voor:

– batterijduur;

– normale slijtage en veroudering (bijv. krassen in het glas; verandering van kleur en/of materiaal van niet-metalen bandjes en kettingen, zoals leer, stof, rubber, afbladderen van afwerkingslaag; slijtage door dagelijks gebruik en verkleuring van coatings);

– schade aan welk onderdeel van het horloge ook als gevolg van abnormaal gebruik of misbruik, gebrek aan zorg, verwaarlozing, ongelukken (slagen, deuken, beknelling, gebroken glas etc.); – onjuist of oneigenlijk gebruik van het horloge zoals aangegeven in de door CK Watch verstrekte gebruiksaanwijzing;

– indirecte of gevolgschade van enigerlei aard als gevolg van bijv. het gebruik, het niet functioneren, de defecten of de onnauwkeurigheid van het Calvin Klein®-horloge;

– Het Calvin Klein®-horloge gemanipuleerd door niet-geautoriseerde personen (bijv. voor reparatie of onderhoud) of op enigerlei wijze veranderd Calvin Klein®-horloge.

Alle overige claims ten aanzien van CK Watch, bijvoorbeeld voor andere schade in aanvulling op de hierboven genoemde garantie, worden expliciet uitgesloten, behoudens eventuele wettelijke verplichtingen van de fabrikant ten opzichte van de koper.

   Aanmelden voor de nieuwsbrief

+ Krijg 10% korting op uw volgende bestelling

Succes!

Je hebt je succesvol ingeschreven voor de nieuwsbrief.